Återbetalning och Reklamation
Återbetalning
- Har du av misstag köpt fel biljett?
- Vi finns här för att hjälpa dig. För att underlätta ber vi dig att kontrollera att följande punkter överensstämmer med din situation innan du påbörjar en återbetalning.
- Din biljett är giltig.
- Din biljett är inte en påbörjad Resepott eller Tur-och-Returbiljett.
Reklamation
Har du råkat ut för en försening och vill reklamera din resa? Mejla nedan uppgifter till reklamation@arlandaexpress.se så återkommer vi till dig så snart som möjligt, våra gäller.- Reste du till Stockholm eller Arlanda?
- Vilket datum reste du?
- Vilken avgång reste du med?
- Bifoga ditt ordernummer eller en bild på din biljett
- Vi ber dig spara alla biljetter och kvitton som rör ditt ärende tills det är avslutat.
Har du köpt din biljett med Resplus, vänligen besök Resplus webbsida.