Återbetalning och Reklamation
Återbetalning
Har du av misstag köpt fel biljett?
Vi finns här för att hjälpa dig. För att underlätta ber vi dig att kontrollera att följande punkter överensstämmer med din situation innan du påbörjar en återbetalning.
Din biljett är giltig.
Din biljett är inte en påbörjad Resepott eller Tur-och-Returbiljett.
Reklamation
Har du råkat ut för en försening och vill reklamera din resa? Mejla nedan uppgifter till reklamation@arlandaexpress.se så återkommer vi till dig så snart som möjligt, våra gäller.- Reste du till Stockholm eller Arlanda?
- Vilket datum reste du?
- Vilken avgång reste du med?
- Bifoga ditt ordernummer eller en bild på din biljett
- Vi ber dig spara alla biljetter och kvitton som rör ditt ärende tills det är avslutat.
Har du köpt din biljett med Resplus, vänligen besök Resplus webbsida.⤴