Vad undrar du? Här finns svaren.

Frågor om vår app

Har du frågor kring Arlanda express app? Här hittar du svaren! Du kan även läsa mer här: Info om nya appen

Med vår uppdaterade app behöver du inte längre aktivera din biljett. Visa bara upp biljettens Aztec-kod.

Hade du ett konto i appen innan uppdateringen behöver du skapa ett nytt konto med exakt samma e-post (alla onyttjade biljetter följer med till nya kontot). Behöver du hjälp kontakta vår kundservice på arlandaexpress@atrain.se

Du kan inte längre använda ditt telefonnummer för att logga in utan behöver skapa ett nytt konto med e-post. Välj exakt samma e-post som du angett tidigare i appen, så kommer eventuella köpta biljetter hänga med in på nya kontot.

Skapa först ett konto med valfri e-post. Kontakta sedan kundservice arlandaexpress@atrain.se för att få hjälp att flytta dina tidigare biljetter till ditt nya konto.

För att biljetterna ska följa med efter uppdateringen behöver ditt nya konto vara skapat med exakt samma e-post som tidigare. Kontakta kundservice arlandaexpress@atrain.se om du har glömt vilken e-post du hade innan uppdateringen.

Ja, det går bra. Biljetterna har en Aztec-kod som tågvärden läser in vid resa. Vem som helst med tillgång till koden kan nyttja den och kan med fördel delas via e-post.

Kontakta kundservice på arlandaexpress@atrain.se så hjälper de dig.

ja, det går bra.

Biljetten är giltig 90 dagar från inköpsdatum.

Då resan tar så kort tid, endast 18 minuter, så kan våra tågvärdar inte vänta på att du ska genomföra ditt köp ombord på tåget.

Vi rekommenderar dig att ladda ner appen och köpa biljetten innan du stiger ombord på tåget. Om du inte lyckas ombord behöver du köpa en biljett av tågvärden.