Vad undrar du? Här finns svaren.
Frågor om vår app
Har du frågor kring Arlanda express app? Här hittar du svaren! Du kan även läsa mer här: Info om nya appen
Klicka på Logga in och sedan på ""Har du glömt ditt lösenord?"" och följ instruktionerna i mejlet.
Obs: Om du hade konto i vår gamla app och webb och har giltiga onyttjade biljetter behöver du skapa ett nytt konto med exakt samma e-post. Då synkas de giltiga biljetterna till det nya kontot.
Ja, det går bra. Biljetterna har en QR-kod som tågvärden läser in vid resa. Vem som helst med tillgång till koden kan nyttja den och kan med fördel delas via e-post.
Om du köpte din biljett i inloggat läge kan du via din biljett i appen ladda ner kvittot som en pdf direkt. Skapar du kontot efter ditt köp behöver du i inloggat läge gå till Mina biljetter och ange biljettnumret i fältet för att lägga till en biljett.
Kontakta annars kundservice så hjälper de dig.
Ja, det går bra.
Biljetten är giltig 90 dagar från inköpsdatum. Förutom våra Resepotter, de är giltiga i 24 månader från köp.
Då resan tar så kort tid, endast 18 minuter, så kan våra tågvärdar inte vänta på att du ska genomföra ditt köp ombord på tåget.
Vi rekommenderar dig att ladda ner appen och köpa biljetten innan du stiger ombord på tåget. Om du inte lyckas ombord behöver du köpa en biljett av tågvärden.
Logga ut från appen. Klicka sedan på Logga in och sedan på "Har du glömt ditt lösenord?" och följ instruktionerna i mejlet.